.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده کل سپاه در ساري:انقلاب اسلامي توقف بردار و تمام شدني نيست

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: همگان بايد بدانند كه انقلاب اسلامي توقف بردار و تمام شدني نيست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد‌علي جعفري امروز در جمع پاسداران استان‌هاي مازندران و گلستان در حسينيه لشگر 25 كربلاي مازندران گفت: توسعه جهاني انقلاب اسلامي از آرزوهاي امام خميني(ره) بوده است.
وي افزود: احياي مجدد اسلام در اين عصر و زمان يكي از ضرورياتي بود كه توسط انقلاب و امام راحل اتفاق افتاد و به سرعت در حال گسترش است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: با توجه به فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر، اهداف ما در دوران دفاع مقدس اهداف مادي و نظامي نبوده بلكه دفاع ما يك تكليف بود، كه تحت پوشش اين تكليف دفاع از مرز و بوم صورت گرفت.
وي اظهار داشت: يادآوري حماسه فتح خرمشهر فقط يك يادآوري صرف نيست بلكه بايد بدانيم كه ما گذشته پر افتخاري داشته‌ايم و براي آينده بايد برنامه‌ريزي كنيم.
جعفري با اشاره به اينكه سپاه پاسداران با هدف دفاع از انقلاب و دستاوردهاي آن تأسيس شده است تصريح كرد: اين مأموريتي است كه بعضاً مورد غفلت قرار مي‌گيرد و اين همان شبهه‌هايي است كه بيان مي‌شود چرا سپاه پاسداران به وجود آمده است، چرا بايد ادامه فعاليت بدهد.
وي با اعلام اينكه سپاه پاسدارن يك نهاد صرفاً نظامي نيست گفت: يكي از ابعاد فعاليت سپاه نظامي است و بيشترين مأموريت آن دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب در برابر هر گونه تهديدات است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عمق بخشي به اهداف انقلاب را از ديگر مأموريت‌هاي اين نهاد برشمرد و افزود: سه نوع تهديد سخت، نيمه سخت و نرم وجود دارد كه سپاه خود را ملزم به مقابله با اين نوع تهديدات مي‌داند.
وي تغيير و تحولات مورد انتظار مقام معظم رهبري در سپاه را درك درست انقلاب توسط اين نهاد دانست و اظهار داشت: ما نمي‌توانيم از تحولات و تغييرات محيط اطراف خود غافل شويم هر چند معلوم نيست كه تهديد نظامي بر ايران واقعي باشد.
جعفري رهايي مردم عراق را از دست ديكتاتور وابسته، متجاوز عراق و برچيده شدن حكومت صدام را از آرزوهاي انقلاب عنوان كرد و گفت: اين آرزو توسط دشمنان ما محقق شد و آنها ناخواسته براي مسئله‌اي هزينه كردند كه به نفع انقلاب اسلامي ايران تمام شد.
وي افزود: در حال حاضر آمريكايي‌هاي، عراق و افغانستان را بهانه قرار دادند براي مستقر شدن در منطقه تا انقلاب اسلامي را كنترل كنند.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: در حال حاضر دشمن با استقرار در اين مناطق پس از گذشت چند سال جرأت دست‌اندازي به كشور را ندارد.
جعفري گفت: مسئوليت مهم سپاه در شرايط فعلي ايجاد آمادگي نظامي و گسترش ابعاد و دامنه‌هاي آن است و سپاه پاسداران بايد بداند دشمن دقيقاً در چه موقعيتي قرار دارد و خاكريزهاي دفاع انقلاب اسلامي بايد در چه نقاطي ايجاد شود.
وي افزود: سپاه هرگز يك سازمان نظامي كلاسيك نيست بلكه يك نهاد مسلح و آماده حضور در همه صحنه‌ها است كه بايد ضمن حفظ آمادگي نظامي به تقويت ساير ابعاد نيز بپردازد.
فرمانده‌‌كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عوامل مهم فتح خرمشهر را ابتكار، ايمان، خلاقيت و نوآوري رزمندگان اسلام شمرد و تصريح كرد: ايمان رزمندگان مهمترين عامل در اين پيروزي عظيم بوده است.
وي در همين زمينه گفت: اگر ما اين آمادگي معنوي را نداشتيم، ساير آمادگي‌ها براي سپاه كارساز نبود و استحكام معنوي، روحيه انقلابي، ساده‌‌زيستي با مديريت آمادگي دفاعي سپاه، قابل دستيابي است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: دفاع از انقلاب در شرايط سخت و پيچيده سياسي داشتن روحيه بصيرت ديني و سياسي است و يك بعد از جهاد اكبر تقويت بنيان‌هاي معنوي و بصيرت ديني براي پاسدارن و بسيجيان است كه بايد زمينه تلاش شود.
وي داشتن آمادگي‌هاي فردي و معنوي را در بين پاسداران جوان مهم ارزيابي و اظهار داشت: پاسداري در جنبه‌هاي نظامي‌، منش و رفتارهاي اجتماعي از مواردي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
جعفري افزود: مرور زمان نبايد بر رفتارهاي ما تأثير منفي داشته باشد و وظيفه دفاع از انقلابي كه در منطقه و جهان نقش آفريني مي‌كند بسيار ارزشمند است.
وي آينده انقلاب اسلامي را حساس، سخت و پيچيده عنوان و تصريح كرد: اهداف انقلاب اسلامي در دفاع از اسلام ناب برگشت ناپذير است و مدافعان اين انقلاب هم بايد با استحكام ديني، اراده معنوي و روحيه جهادي در متن اين انقلاب حضور داشته باشند.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان گفت: تحولات آينده سپاه تابع مأموريت‌ها و مسئوليت‌هاي است كه پيش روي ما قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.